onsdag 2. februar 2011

Fast Forward !!!

Jeg kan nesten ikke vente på å få klint tapet og maling på veggene, nå mangler det bare litt plater her og der, så er vi "good to go" ! 
Kjenner jeg verker etter å få ting på plass her i kaos heimen, og jeg ni-leser hver eneste interiør blogg jeg kommer over på jakt etter lure ideer, smarte løsninger og inspirasjon, jeg liker den lyse/hvite stilen, men med opp til 5 unger i hus i alderen 3 til 12 år.....tja...vet ikke om det er så lurt. Shabby stilen er jo ikke så dum da, interiøret her i huset  bruker ikke lange tiden på å oppnå den slitasjen som er et must for den stilen, og så har vi den landlige stilen, den kunne jeg raskt ha fått til, da jeg har mye bondeantikk som jeg har fått av min mor opp igjenom årene, men så var det dette med unger, da, jeg har alltid ment at skal man absolutt ha ting man er redd for stående fremme, så kan uhell skje, jeg sier ikke at ungene kan ture frem som de vil, men heller ikke at de skal være redd for å bevege seg i huset, så foreløbig holder antikvitetene hus på loftet og plasser utenfor den største trafikken i huset.
Jeg liker også sterke farger og den indusstrielle stilen, for ikke å snakke om retro ! Og sånn fortsetter det, hva skal jeg velge ? Det er en mulighet for at jeg drar den litt lengre enn Ole Brum og sier "Ja takk, Alle sammen !"

 Men akurat nå ser det slik ut her ....
Grøss og gru...

Utsikten fra stua mi :)

Utsikten fra gangen mot kjøkkenet :)

Bak trappa :)

Fra kjøkkenet mot gangen

God døra mi :)
-Satser sterkt på at neste stue innlegg er tapetisert, nå skal jeg surfe rett inn i Blogglandia på jakt etter flere interiørblogger, har du en ???  :)

Hadet bra :)
Marina

2 kommentarer:

  1. Litt av en jobb, men tenk på resultatet :-)
    Blir sikkert lekkert!

    Ha en flott dag og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Tak for din interesse for min ZINK AWAY :-)
    Jeg mener også zink er unndværlig i hverdagen. Du får faktisk 3 chancer i Give awayen ;-)

    Hav en dejlig dag
    Birgitte

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails