Jeg har scrappet litt etter gammelt, det er en god stund siden siste jeg scrappet, og jeg må si det ga mersmak :)
Jeg scrappet dagen vi "plukket" juletreet vårt, vi var på Kuven, og det var koselig med grue, kakao, kaffe og eventyrstund :)
Hobby, håndarbeid, hage, loppis, bruktfunn, interiør,