fredag 28. januar 2011

Bruktfunn !

I dag har jeg fått tatt bilder av det jeg endte opp med etter runden min på den ny åpnede bruktbutikken,
ett teppe i spreke farger, og som jeg regnet med, ble det umiddelbart okkupert av teppetrollet vårt, "MIN teppe, mamma sjøpt te meg !!!" 
De to Sia fatene fant jeg også

Ei russisk bestemor ble også med hjem,


Og denne "greia":
"greia" er fylt med to små fat, en håndkleholder,litt heklegarn, diverse knapper og to lys.
Hva heter den greia, egentlig, det er ikke ei bøtte, ikke ei skål, ikke ei potte, ikke et fat....Anyone ???
Kommer nok til å legge inn faste runder innom den sjappa fremover, ja :)

Her for et par dager siden oppdaget jeg en søt liten tass oppi scalare akvariet mitt.
Han sneglet sånn litt på måfå rundt på glasset, ikke større enn et knappenålshode...
Synes ikke at han er noe særlig søt, lengre, for han har en hel armada med kompiser med seg, siste tellerunde i dag kom på over 30 stk !!!
Mr. Google kunne opplyse meg om at det nok er pestsnegler som har okkupert akvariet mitt... ARGH !
(heldigvis en "snill" variant, så det er ikke så farlig for scalarene, men det betyr en helsikens jobb for meg, må ta utav alt og desinfisere akvariet...)

Får se hva jeg får gjort i helga med det, nå skal jeg kaste ut katta, for fiskene og sikte meg inn mot loppekassa.....-Hadet på badet !

Marina :)

4 kommentarer:

  1. Mye fint du hadde funnet på bruktbutikken.
    Har stor stans for bruktbutikker.
    Så kjekt du vil være med på min Give Away.
    Lykke til!
    Koselig du vil følge meg videre.
    Ønsker deg en fortsatt fin helg, nyt den og kos deg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Kjempefine skatter du har funnet.
    Jeg likte koffertene dine,de ble kjempefine etter du malte de hvite
    Klem

    SvarSlett
  3. Så kjekt å finne så masse fint. Sia fatene ble jeg misunnelig på...
    Fant og masse på loppemarked forrige helg.
    Ha en fin søndag.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei på deg :-))
    Så koselig at du fant meg da og velkommen skal du være!! Legger meg til hos deg også, det skal bli spennende og moro å følge deg :-))
    Ha en flott dag og klem fra meg :-))

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails