Viser innlegg med etiketten bruktfunn. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten bruktfunn. Vis alle innlegg

fredag 18. februar 2011

"Ny" lampe og green gate

Vel, enda ei uke er gått og tapetet er på plass, jippi !!!
....så var det å pusse og male lister og dører....sukk...
Ikke mye som har involvert pussepapir eller malerkoster her i heimen denne uka, siden attpåklatten er invadert av basiller og har vært hjemme fra barnehagen i 4 dager.
Men et par ting og tang har jeg klart å skvise inn, blandt annet et bruktfunn jeg er særdeles fornøyd med
Var ikke den fin ?
Jeg har litt lyst til å male den i en eller annen farge, men samtidig er den flott slik den er, jeg har heller ikke helt bestemt meg for hvor jeg skal ha den enda, over spisestuen eller på kjøkkenet eller på hobbyrommet eller i trappa, eller, eller, eller....mange plasser å velge mellom, med andre ord :)

En annen ting jeg har fått med meg, og det er ikke verst,for de fleste happenings har en tendens til å gå meg hus forbi, og det i warp fart også, og det var spetakkelet som oppsto på Emmelinebloggen etter ett innlegg hun hadde om prisforskjeller i diverse interiørbutikker i Bergen og omeng  på pip design og green gate sine servisedeler, der den sjappa som kom dårligst ut ble litt lei seg, og sa i fra til Emmeline, som deretter slettet innlegget, hele greia endte med et rødglødende kommentarfelt og spørsmålstegn ved Emmelines integritet som blogger, uansett, det sporet helt av der inne, akurat som jeg også gjorde nå....
Poenget mitt var at,
her skal dere iallefall få ett green gate tips fra meg, gratis og uten sammenligning

Fjong, ikke sant ?
Prisen for denne kom på 45 kr.
maling, pensel, decupagelakk og kassen fant jeg under ett dyppdykk inne på roterommet mitt, green gate serviettene kostet 45 kr og jeg brukte to servietter på kassen, så jeg kan jaggu meg snekre sammen 8 slike kasser til med de resterende serviettene :)
 Så da er jeg den stolte eier av et green gate objekt, om enn et litt tvilsomt ett...

Sånn helt til slutt må jeg bare vise hva jeg fant på finn, sitter og ser på annonser og bilder av søte små valper til salgs, sjarmerende små tasser ....MEN
Har du sett nærmere på tyggeleken ???

Ha ei fortreffelig helg :)
Marina

fredag 28. januar 2011

Bruktfunn !

I dag har jeg fått tatt bilder av det jeg endte opp med etter runden min på den ny åpnede bruktbutikken,
ett teppe i spreke farger, og som jeg regnet med, ble det umiddelbart okkupert av teppetrollet vårt, "MIN teppe, mamma sjøpt te meg !!!" 
De to Sia fatene fant jeg også

Ei russisk bestemor ble også med hjem,


Og denne "greia":
"greia" er fylt med to små fat, en håndkleholder,litt heklegarn, diverse knapper og to lys.
Hva heter den greia, egentlig, det er ikke ei bøtte, ikke ei skål, ikke ei potte, ikke et fat....Anyone ???
Kommer nok til å legge inn faste runder innom den sjappa fremover, ja :)

Her for et par dager siden oppdaget jeg en søt liten tass oppi scalare akvariet mitt.
Han sneglet sånn litt på måfå rundt på glasset, ikke større enn et knappenålshode...
Synes ikke at han er noe særlig søt, lengre, for han har en hel armada med kompiser med seg, siste tellerunde i dag kom på over 30 stk !!!
Mr. Google kunne opplyse meg om at det nok er pestsnegler som har okkupert akvariet mitt... ARGH !
(heldigvis en "snill" variant, så det er ikke så farlig for scalarene, men det betyr en helsikens jobb for meg, må ta utav alt og desinfisere akvariet...)

Får se hva jeg får gjort i helga med det, nå skal jeg kaste ut katta, for fiskene og sikte meg inn mot loppekassa.....-Hadet på badet !

Marina :)
Related Posts with Thumbnails