torsdag 20. januar 2011

Vi pusser opp stua....

Og jeg har vært på Finn.no og kjøpt meg ei gammel dobbeltdør fra 1929, den skal stå mellom stua og hobbyrommet mitt, eller som resten av klanen her kaller det, "Roterommet til Mamma"  Døra står for øyeblikket  i et gammelt Bergenshus og vi har avtalt å hente den på fredag .
Synes tapetet var fint også, jeg.....men jeg har allerede kjøpt inn tapet, fant den også på Finn.no og har hatt den i hus i over ett år nå, så det er på tide og få den på veggen før jeg får en bedre ide :)
Jeg liker Finn.no, men jeg tror ikke far i heimen gjør det, for det er som regel han som må kjøre land og strand rundt og hente alle "kuppene" mine......

Skal legge ut noen bilder av hvordan stua ser ut nå litt senere i kveld, men akurat nå må jeg rett innom og snoke  litt på Finn før unger og far i heimen kommer ramlende inn gjennom dørene....

Ha det bra !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails