søndag 18. juli 2010

Late dager og flere smykker :)

Her på Vestlandet innbyr ikke været til så mye uteaktiviteter for tiden , så da blir det heller mer tid til å sitte og dille  med perler og smykker i vente på at sommeren skal slå til for fullt her også :) Jeg har også lagd litt smykker uten å bruke mine egne Fimo perler i dem. 

I dette smykket har jeg brukt glassperler, swavorski krystaller og ferskvannsperler i  forskjellige former og størrelser, de fire store lilla perlene er mop skjellperler, smykket er så langt at det kan dras over hodet uten å åpne det, men kan også åpnes fremme om man vil at det skal henge på en annen måte :)


Dette settet med halssmykke, armbånd og øredobber er satt sammen av små svarte glassperler, swavorski krystaller og freskvannsperler, jeg har også brukt tibetanske spacere og en swavorski slider, jeg likte dette settet veldig godt, halssmykket ligger kjempefint rund halsen, tror nok jeg kommer til å lage noen i andre farger også :)


Her har jeg brukt mine egne fimoperler igjen, bildet ble ikke så bra, men det er ansiktsperler med rosa og røde roser, utenom har jeg brukt tibetanske spacers og swavorski krystaller :)


Ett nærbilde av en av ansiktsperlene i settet over, disse ansiktsperlene er pusset, polert og lakket :)


Ett halssmykke med mine Fimoperler, utenom er det brukt swavorski krystaller og tibetansk sølv spacere :)


Nærbilde av Fimoperlene, det som skinner i perlene er bladmetall, ellers er de pusset, polert og lakket :)


Halssmykke med svart og hvite Fimoperler med bladmetall, disse perlene er ikke pusset eller polert siden bladmetallet ligger utenpå perlene, men de er lakket to ganger. det er kun swavorski krystaller utenom :)


Halssmykke med mine egne Fimoperler, små blå glassperler og stardustperler :)


Nærbilde av perlene i halssmykket over, det er bladmetall i disse perlene også, pusset, polert og lakket :)


Her har jeg brukt tre av mine egne fimo swirl lentiler, blå glassperler og swavorski krystaller :)


Nærbilde av fimo lentilene over, i disse er det brukt ekte bladgull og ekte blad sølv, det er også glitter i dem,
Pusset, polert og lakket :)


Halssmykke med tre av mine egne fimoperler, utenom er det swavorski krystaller og glassperler, perlehatter, spacere og metallperler i tibetansk sølv, dette smykket har låsen fremme som en del av designet :)


Nærbilde av Fimoperlene brukt i smykket over, pusset, polert og lakket :)

-Da tror jeg at jeg har fått med meg det meste av det jeg har klart å surre sammen etter ett par dukkerter inne i skattekammeret mitt (katastrofeområdet i følge min bedre halvdel :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails