søndag 23. januar 2011

Kofferter og katten

Jeg nevnte i ett innlegg litt tidligere at jeg drev å malte diverse små ting og tang...
Noe av det jeg har malt er et par kofferter, en til juletre lysholderene mine, og en til den ene katten vår.
Jeg har sett en eller annen plass noen som hadde lagd en stilig seng til hunden sin, og fant ut at det var jo helt genialt til den ene katten vår, hvis hun ikke står og spinner opp etter glasset på et av akvariene, er hun som regel å finne i en eske eller boks, skåler funker også,og skulle hun være så heldig og ramle over en papirpose er lykken fullkommen. At det allerede er saker og ting i utvalgte soveplass er ingen hindring.

Så jeg satte i gang og lagde denne til henne:
Jeg malte, lagde skilt og har til og med sydd pute til.
MEN, har den utakknemlige pelsdotten i det hele tatt PRØVD den ?
Neida, hun ligger i kofferten til dukkeserviset til Elli, ved siden av den nye kofferten sin....sukk.
På skiltet står det foresten "BEWARE ! angry fuzzball sleeps here" Hun er en smule tempramentsfull, noe de andre kattene her får erfare, er hun sur, vanker det ørefiker i fleng på de andre kattene, så et tegn på hvilket humør hun er i når hun melder sin entree i Casa Del Kaos, er hvis de andre kattene leter panisk etter åpne dører eller vinduer.....:)

Dette er den andre kofferten jeg malte, den er litt mindre en den over, og jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal gjøre noe mer med den enda. Jeg hadde tenkt å bruke den til å oppbevare juletre lysholderene mine i den..

Nå skal jeg se Pink Panter med Peter Sellers resten av kvelden :)

-Ha en fortsatt fin Søndags kveld !

Marina.

2 kommentarer:

  1. Genial idè! Du må få pressa den katten til å ta i bruk sin nye soveplass.

    Vil bare si at jeg synes det er moro at du har begynt å blogge mere nå i januar. Jeg kom for lenge siden over perlebloggen din og lagra adressa på PCen min og tittet innom i ny og ne. Jeg ble så fasinert av de nydelige perlene du laget av fimoleire. Spesielt de med ansikt. Tror det er noe av de fineste fimoperlene jeg har sett. Jeg har lenge tenkt å spørre deg om du selger slike perler og hva de evt. koster?

    Må bare tilføye at du lager utrolig mye vakkert i tillegg til perlene. Ja, det bare det jeg ville si.

    Hilsen Fama

    SvarSlett
  2. hei.
    koselig du ville være med i min utlodning,
    lykke til,
    koselig du fant meg å da fant jeg deg,
    spennende å følge deg vidre,ble din følger.
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails