søndag 23. januar 2011

Vestlansk vinter

Hva kan man si ?
Vinteren i fjor var noe helt for seg selv, men i år har vi fått tilbake den  gode, gamle Vestlands vinteren.
Det er is overalt, og med en gang man trør utenfor døra, så er det med livet som innsats, det regner, fryser, regner, fryser, og så regner det litt til oppå der igjen sånn at det blir SKIKKELIG glatt, i går kom nin bror krabbende opp bakken på alle fire,bokstavelig talt, mens Far i heimen stort sett tar bakken på ræv ned hver morgen..
Forhåpentligvis forsvinner den verste isen fra veiene etterhvert, for frem til den er vekk, har Høvding "HanSomTarBakkenPåRævHverMorgen" Gått ut i streik, etter at vi hadde hentet døren til stua og tatt en liten svipptur ut til Vestkanten og hentet to hagestoler og var på vei hjem, fikk jeg følgende melding "Jeg henter ikke en ting til før føret kommer seg, så hold deg unna FINN"

Det er noen som synes glatten er helt ok
Becci fant likså greit frem skøytene og gikk ut i hagen og tok et par runder.
En tur bort til bjørka, forbi rosebeddet....
Skulle ønske jeg kunne si at dette er bassenget vårt, men det er det desverre ikke, det er plenen....
I bakgrunnen er drivhuset vårt (jada, fant på finn:) mangler 7 ruter som vi forhåpentlig får satt inn snart, slik at vi kan begynne å bruke det til våren, jeg har fremdeles ikke gitt opp mega gresskaret mitt...

-Forresten så er golfsko et lite tips til dem som ikke får tak i brodder....:)

Marina.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails