fredag 19. februar 2010

Dørskilt til ungene :)

.
Da jeg ryddet på roterommet mitt her for noen uker siden, fant jeg noen gamle små rammer jeg hadde kjøpt på Ikea for flere år siden, og etter å ha snudd og vridd litt på de ei stund, lagde jeg to skilt, ett til roterommet mitt, det står :
" Jeg er kreativ, du forventer vel ikke at jeg er ryddig også ?"
Ett til, vel, huset....det står:
"Huset vårt var ryddig i forige uke...Beklager, men du gikk glipp av det"

Jeg hadde igjen 4 små og 1 stor ramme etter de to skiltene, så da fikk Ellinor den største og de andre de små.
Ellinor sitt skilt:
Det står "mammas engel, pappas skatt, hele husets apekatt !" fordelt under hvert bilde.
Lea sitt skilt.
Charlotte sitt skilt.
Andreas sitt skilt.
Rebecca sitt skilt.
Rebecca er forresten en skikkelig rotekopp og er den av ungene som har det desidert mest rotete rommet, så på hennes skilt står det "Mitt rom er min borg ! (og mutterns sorg...) hun var ikke heeeelt fornøyd med det, men jeg kunne bare ikke dy meg :)
Glad og fornøyd for at jeg ENDELIG hadde funnet noe å bruke de gamle rammene på, reiste jeg rett ut på Ikea og kjøpte meg en haug med nye, kjekt å ha....:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails