søndag 28. februar 2010

Datamaskinen min er død....:(

Da døde Datamaskina mi for godt....Takk og lov for at jeg hadde så pass vett at jeg kopierte alle bildene mine over på den eksterne harddisken for ca ei uke siden....Phuuu ! ! !
Og siden Kjartan sin maskin også er kaputt, sitter vi og krangler om den rååsa reservemaskina mi :)
Bilen vår tok foresten også kvelden på Torsdag, så den tok Falken med seg og vi tjuvlåner bilen til moren til Kjartan (samboeren min) til vi får dommen på bilen vår.
Det var også et større brudd i en ledning til telenor her, så vi var uten internett og TV i over et døgn, DET var fælt, det, med 3 unger og ingen tv ! I helga var det kaker igjen.

Slike kaker er bare kjempegøy å lage, Brudeparet giftet seg på Voss i helga, de er begge ski euntaister og har hytte på Voss som de bruker flittig om vinteren, så de ville ha de tingene som tema for kaken, og da ble kaken slik :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails