torsdag 18. februar 2010

Børste støv av Bloggen min, ja....

Nei, her er det leeeenge siden det har vært noen aktivitet, ja....
Jeg skal prøve å være litt flinkere og ikke la det gå like lang tid mellom hvert innlegg...Ehemm...:)
Jeg har lurt litt på om jeg rett og slett skal slå sammen denne og fimo bloggen min, siden jeg er så aktiv på begge to, kan det jo hende at det blir TO innlegg i halvåret da...:)
Etter en ganske lang pause / sperre har jeg så smått begynt å scrappe og lage litt kort igjen, har vel slått meg på Vintage og Shabby Chic tendensene som herjer i de fleste scrappe og kort krokene rundtom i de tusen hjem, jeg har alltid hatt sans for gamle ting og tildels den fransk inspirerte bonderomantikken også (sorry Kjartan, i doo...) disse to kortene var iallefall et forsøk på Shabby chic, men jeg er ikke sikker på om jeg traff helt , men det var iallefall kjekt å lage dem :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails