onsdag 1. juli 2009

JEG HAR VUNNET !

Jeg ble helt månebedåtten i går da jeg hadde en av mine runder rundtom på diverse sider og forumer jeg pleier å surfe på, helgen har vært travel her, så jeg hadde knapt nok fått sett på PC, så en av de første stoppene var et av mine favoritt forumer, RUBBERSTAMPS !
-Og der fant jeg ut at på Fredagen hadde jeg jaggu meg vunnet ikke bare en men TO av åtte premier på det årlige loddsalget der !
-Det var ikke småtteri, heller, flere stempelplater, gavekort, forundringspakker, charms, pyntenåler, diverse metallpynt, tag-a-long, basic grey pad, og jeg vet ikke hva !
-Jeg ELSKER pakker i postkassa mi, og kommer nok til å stå i giv akt ved siden av den de neste dagene når (den stakkars) postmannen kommer !
.
Marina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails