torsdag 27. januar 2011

Hva er egentlig kvit ?

Oki....Vi har fått hentet døra og satt den på plass der den skal være....
-Så nå ser det sånn ut her :
Jeg er kjempefornøyd med døra, låsekassen fungerer helt perfekt, ingen slark i håndtakene
og etter at jeg hadde skrapt og pirket ut all malingen ut fra låsen, virket den også, nøkkel til døra fulgte også med :)

Nå er det bare å få resten av veggene opp igjen så jeg kan klæsje tapetet opp og male veggene igjen. 
Malemesteren (les: kongen av casa del kaos) fikk sparken etter at han gjorde den horrible tabben med å male nesten halve stua i feil farge i fjor, så nå har vi bodd i et år med 4 forskjellige kvit farger på veggene i stua, en panelvegg med kvit lasur, to vegger med med Antikkkvit, to vegger med Bomull og to vegger med Visjon, stua HADDE 3 vegger med kvitlaserte panel og 3 vegger med antikkvit, vi skulle ta vekk panelet og male hele herligheten med Visjon, vi fikk vekk 2 vegger med panel, og vi fikk malt 2 vegger med Visjon, så fikk Malemesteren rote i malingsspannene uten kyndig veiledning, og måtte ganske motvillig innrømme at han muuuuligens hadde tatt feil farge og malt 2 av veggene med Bomull, greit nok for han "Legger ikke merke til det, jeg...???" men for meg som hadde stått nede på fargehandelen og brukt sikkert timesvis på å bestemme meg for hvilken kvitfarge jeg skulle ha....vel, muligens det har irritert meg en liten smule....
-Iallefall, enden på visa er at jeg har ombestemt meg og skal nå male hele stua med Dis....:)
Hadde noen fortalt meg for et år siden at KVIT er alt annet enn KVIT, hadde jeg nok malt stua mi Blå....eller lilla...eller kanskje grå...???

I dag var jeg innom den nye bruktbutikken her, fant et par skatter, men da jeg kom hjem var det blitt for mørkt til å få tatt noen ok bilder,  men det kommer ein dag i måro...:)

Ha det bra !

Marina:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails